Як діяти у наступній ситуації: державна ветеринарна лікарня придбала ксерокс у СПД у грудні 2005р. Після першої заправки картриджа ксерокс перестав працювати, а СПД відмовляється робити ремонт саме через те, що був заправлений картридж.
Є гарантійний талон на 1 рік.
1. Чи правомірні дії СПД?
2. Чи необхідно направляти претензію СПД ?
3. До якого суду звертатися ?(господарського, адміністративного, загальної юрисдикції)
4. Чи можуть бути задоволені вимоги щодо відшкодування моральної шкоди директору лікарні ?
Ответ
У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.